Thursday, December 9, 2010

Perubahan.

Aku perasan doe banyak benda yang berubah lepas aku kelua dari speta rya. Apa nya yang berubah? T________T Ciss. Aku pun siktauk camne mok kata. Tapi bila aku kata kelak, sapa yang TERASA ya jangan marah kat aku. Aku pun ada perasaan. ><

FAMILY
Tok first.Bila aku kelua dari speta, family aku mcm moksikmok jak layan aku. Apa kata orang tek ; SEKEDAK jak >< Abang aku dah sikmacam dolok. Mama papa busy dengan dunia cdak pun. Kakak selalu hang out ngan kawan. Husna jak kawan aku. Sebab ya aku selalu dudok sorang dirik dalam bilit. Sunyi boring sepi aku tanggong kedirik ajak. Ciss. Haha sial jak pa bunyi. Tapi benaa lah -.-' Lepas keluar dari speta, jarang mok nangga muka aku masok dapo, nangga tb agik. Aku dudok lam bilit jak sorangsorang. Boring sekalipun apa boleh buat. Orang dah macam sikdulik kat kita. Diam ajak lah.

KAWAN
Tok masalah juak. Bila dah tauk aku ada penyakit, semua jaoh dirik dari aku. Apahal takorang? Bukannya penyakit aku berjangkit ngan korang pun kn. Dah Tuhan berik kita sakit, sikkan aku dapat tolak. Bila dah bosan juak baruk nak carik aku. Bila dah senang ada ndak kah muka jaek aku tok lam otak korang yaa. Antap glak sekda kalik. Ingat aku tok tempat persinggahan bila boring lahh. Best lah gilak macam ya! Aku tok pun ada perasaan juak. Kenak hal korang sik penah pikei perasaan aku hah! Mun malu dapat kawan ada penyakit kedak aku, eboh kawan ngan aku! Eboh carik aku. Carik kawan yang laen nun. Bila aku padah kelak, mesti kata ; "ae sekda ku jaek. aku busy jak bah. sekda la aku sikmok kawan kau." pi rahh! boleh jalan lahh.

GEREK
Aku rasa gilak perubahan kat dirik kau oi. Biarpun kau kata SIK, tapi aku kata AOK. *apaka* Aku dapat rasa bah kau dah bubah. Mesti ko kata "sekda ku bubah." nak? Aku dah lamak dapat rasa ko brubah since sebelum aku masok speta riya gik tapi aku malas nak madah ngan kau. Takut berumbak gik ta dua kelak. Tok aku terus terang ngan kau k. SERIOUSLY HONESTLY aku memang jeles nangga kau ngurass ngan mpuan laen. Tap ati aku kata SABARRRRRRR ajak. Tang mesra jak rupa xD Sikkan lah aku nak madah ngan kau nak. Datang HOTT kau kelak. Mesti ko pikei aku tok SIK SPORTING CEMBURU SIKTENTU PASAL and bla bla bla. Lantak lah. Janji aku dah kata ngan kau even aku sik terus terang kat kau. Kau sendiri kata malas mok gago ngan hal aku gik bila aku ada problem sikpandey ceta kat kau.


Aku dah curhat kat blog. Aku sekda teman mok dicurhat. So sapa terasa dgn benda benda yang aku mentionkan kat atas ya. Aku mintak maaf. Aku just mok kata apa yang ada lam ati aku jak. Choww.

1 comment:

  1. cdeh bca yg tak tok sakit,,, moga tak tabah jak k,,, (^_^)

    ReplyDelete